Klaar, klaar, groeien: Jouw schitterende carrière begint hier.
Voor onze klant Naturalis in Leiden zijn we op zoek naar een Data Engineer. Er wordt hybride gewerkt, 2 dagen op locatie in Leiden.
Als Data Engineer maak je deel uit van het Biocloud / CSC team binnen het ARISE programma.
Het team is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de onderliggende infrastructuur van het gehele ARISE-programma, wat het verwerven, verbinden, standaardiseren, aggregeren, contextualiseren en koppelen van de gegevens zal vergemakkelijken. Dit omvat de architectuur, het gedetailleerde ontwerp en de ontwikkeling van datamanagementdiensten, integratiediensten voor het verbinden van verschillende databronnen met ARISE, evenals webinterface en application programmering interfaces (API’s) van waaruit de infrastructuur en de datadiensten toegankelijk zijn.
Samen met je collega’s bouw je dit platform verder uit op basis van de prioritering van de product owner(s), waarbij je waar nodig de connectie legt met bronsystemen. Je zorgt ervoor dat verschillende type data, zoals media, metadata en DNA-sequenties, inzichtelijk en beheersbaar worden.
Je adviseert de Product Owner op technisch gebied. Daarnaast neem je deel aan de SCRUM bijeenkomsten, code-reviews, (regressie)tests en deployments.
Voor onze klant Naturalis in Leiden zijn we op zoek naar een Data Engineer. Er wordt hybride gewerkt, 2 dagen op locatie in Leiden. Als Data Engineer maak je deel uit van het Biocloud / CSC team binnen het ARISE programma. Het team is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de onderliggende infrastructuur van het gehele ARISE-programma, wat het verwerven, verbinden, standaardiseren, aggregeren, contextualiseren en koppelen van de gegevens zal vergemakkelijken. Dit omvat de architectuur, het gedetailleerde ontwerp en de ontwikkeling van datamanagementdiensten, integratiediensten voor het verbinden van verschillende databronnen met ARISE, evenals webinterface en application programmering interfaces (API’s) van waaruit de infrastructuur en de datadiensten toegankelijk zijn. Samen met je collega’s bouw je dit platform verder uit op basis van de prioritering van de product owner(s), waarbij je waar nodig de connectie legt met bronsystemen. Je zorgt ervoor dat verschillende type data, zoals media, metadata en DNA-sequenties, inzichtelijk en beheersbaar worden. Je adviseert de Product Owner op technisch gebied. Daarnaast neem je deel aan de SCRUM bijeenkomsten, code-reviews, (regressie)tests en deployments.
Wat breng je mee?
|
|
Geschikte kandidaat beschikbaar? We ontvangen graag een profiel in Word formaat voorzien van motivatie en tarief.
Bedankt voor het meedenken en ook bij vragen horen we het heel graag! |
FUNCTIE
Als ICT Servicedeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de collega’s van het COA. Jij bent verantwoordelijk voor het in
behandeling nemen van alle ICT-vraagstukken die per mail, telefoon en via het serviceportaal worden ontvangen.
Naast de registratie en de classificatie van de ontvangen meldingen lever je zelf de eerstelijnsondersteuning door eindgebruikers op een
snelle en klantgerichte manier te ondersteunen. Kom je er zelf niet uit? Dan schakel je tijdig de tweedelijnsondersteuning in. Je bewaakt de
voortgang en koppelt deze terug aan de eindgebruiker.
Verder signaleer je kansen en kom je met ideeën om de dienstverlening naar een hoger niveau te brengen.
|
Omgeving: | Cuijk |
Branche: | Publieke sector |
Startdatum: | 01/09/2023 |
Einddatum: | 01/01/2024 |
Optie op verlenging: | Ja |
Uren per week: | 36 |
ondersteunen werkplekbeheer venlo
Werkplekbeheer bij het COA in noord/Brabant
Als KVK willen wij steeds meer digitaliseren en onze producten en diensten toegankelijker maken voor ondernemers. Het is daarom van cruciaal belang dat we vanuit KVK ook de medewerkers maximaal ondersteunen op IT gebied. Vanuit de Servicedesk zorgen we ervoor dat incidenten direct worden opgelost en indien dit niet mogelijk is direct worden gerouteerd naar de juiste oplosgroepen. Je krijgt hierdoor te maken met een breed scala aan producten en diensten, denk hierbij aan alles van werkplekondersteuning tot infrastructurele diensten en producten. De servicedesk vormt samen met de incident- en problem manager het regie team waar het gaat om incidenten en de kwalitatieve afhandeling hiervan.
Als Servicedesk medewerker fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de interne gebruikers van KVK.Je registreert alle meldingen in ons Servicemanagement systeem.Je handelt vragen zelfstandig af en speelt complexe vragen door naar de 2de lijns Servicedesk.Je werkt intensief samen met de 2de en 3de lijns en onderhoudt de Kennis database.
Je bent een ervaren ServiceDesk medewerker met kennis van en ervaring met zowel ITIL als Agile werkprocessen. Uiteraard beschik je over analytisch denkvermogen, kun je goed samenwerken en communiceer je makkelijk met verschillende disciplines.
OPDRACHTOMSCHRIJVING: Verantwoordleijkheden: Inkoop-, licentie- en contractmanagement inclusief financiële verwerking en bewaking budgetten. (Project) management ondersteuning: monitoren van voortgang, najagen van actiehouders, opstellen van voortgangsrapportages, managementrapportages actie- en besluitenlijsten, assisteren van manager bij het structureren van de afdelingsactiviteiten. Organiseren van bijeenkomsten en op ad-hoc basis verzorgen van communicatie. Het monitoren en organiseren van service-overleggen met externe leveranciers. Bij deze serviceoverleggen ben jij regievoerder om de status & voortgang te monitoren. De coördinatie van het proces wat betreft problemmanagement. Als problemmanager ben jij verantwoordelijk voor het beheer van de levenscyclus van problems om ervoor te zorgen dat deze goed worden begrepen en dat er passende maatregelen worden genomen. De taken zijn deels administratief, maar essentieel voor een goed lopende IT afdeling. Met zijn inbreng en kennis van IT processen helpt hij de IT afdeling naar een hoger niveau.
Gezocht: Jurist met ervaring in gevalsbehandeling
Profiel
Wij zoeken een externe jurist die:
Taken:
Wij zijn voor DICTU op zoek naar een werkplekbeheerder op basis van 40 uur per week.
LET OP HET BETREFT EEN OPDRACHT T.B.V. EEN WERKPLEKBEHEERDER, GEEN EERSTE LIJN MEDEWERKER! Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel, analytisch, nauwkeurig en een echte teamplayer! Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. Daarbij gaat het om werkplekbeheer waaronder ook de ondersteuning op mobiele apparaten valt. Afhankelijk van je opdracht verwerk je meldingen die in TOPdesk worden geregistreerd. Administratieve handelingen zoals CMDB registraties zijn een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden. Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt waarbij reizen naar diverse klantlocaties dagelijks een gegevens kan zijn.
Voor een groot project bij een van onze klanten, hebben we snel TWEE ervaren System Engineers nodig. Je stuurt technische veranderingen aan, doet waar mogelijk voorstellen tot verbetering van de infrastructuur. Je werkt mee aan ontwikkeling van op Linux gebaseerde applicatie services en begeleidt de implementatie van nieuwe VMWare clusters. Ook het afhandelen van 3e lijn incidenten behoort tot je taken. Belangrijk is dat je je certificeringen op orde hebt. En ervaring hebt in een soortgelijke rol, binnen een grote en complexe organisatie(s). Het betreft een opdracht voor 38 uur per week (hybride) in de regio Amsterdam, voor een periode van zes maanden.
|
||||||||||||
Geschikte kandidaat beschikbaar? We ontvangen graag een profiel in Word formaat voorzien van motivatie.
Bedankt voor het meedenken en ook bij vragen horen we het heel graag! |
Opdrachtbeschrijving
Taken en resultaatgebieden:
- Optreden als Microsoft AD specialist voor de Windows infrastructuur;
- Behandelen van 3e lijns calls vooral met betrekking tot Active Directory;
- Contacten onderhouden met diverse afdelingen en projectleiders;
- Doorvoeren van wijzigingen in AD op basis van projectvoorstellen.
Achtergrond opdracht
Het team Toegang is verantwoordelijk voor Active Directory van onze klanten. Deze omgevingen worden regelmatig gescanned op vulnerabilities. Denk hierbij aan audits door de ADR en Health-Checks (RAAS/ADSA) van Microsoft. De bevindingen hieruit moeten worden opgelost. Hierbij moet je denken aan implementeren van FGPP, system hardening en vastleggen van processen en procedures.
Eisen
Opleiding, Certificaten, Kennisniveau
Microsoft Windows 2016 gecertificeerd
Systeembeheer
Werk- en denkniveau
Aantoonbare kennis en ervaring als beheerder van Microsoft Active Directory - 3 jaar
Kennis en ervaring met Powershell -3 jaar
Wensen
Competenties
Flexibele instelling,
Klant- en resultaatgericht,
Omgevingsbewust,
Communicatief,
meedenken en teamspeler.
Aanvullende kennis
Relevante werkervaring bij overheid, of vergelijkbare, complexe werkomgeving;
Topdesk kennis; Implementatie van GPO objecten middels scripting via Powershell / AGPM
Binnen KVK is een programma gestart om security naar een nog hoger niveau te brengen. Daarbij zijn een twintigtal deelgebieden onderkend, welke in een projectvorm worden opgepakt. Om na oplevering te worden overgedragen aan reguliere beheerteam en/of het Security Operations Center.
Eén van deze projecten behelst het verder uitbouwen en borgen van de Active Directory binnen de Kamer van Koophandel. Wij zijn op zoek naar een kandidaat welke de brug slaat tussen de techniek en security. Een professional die aan beide kanten van de brug kennis, kunde, certificeringen en ervaring meeneemt. Een kandidaat welke veel affiniteit heeft met het inrichten/opzetten van de combinatie tussen IAM en Windows beheer (technisch/functioneel/security). Het doel hierachter is om de werkprocessen en taakverdelingen van deze teams en naar een hoger plan te brengen. De belangrijkste taak voor de kandidaat zal het opnieuw inrichten van de Microsoft Active Directory zijn waarmee er goed gekeken wordt naar verschillende verantwoordelijkheden en toekomst bestendigheid. Je hebt voldoende kennis voor het opnieuw inrichten van AD i.c.m. IAM, leggen van verantwoordelijkheden en toekomst bestendig denken. Adviseert waar nodig en zorgt dat er verschillende verdedigingslagen worden aangebracht.
Omschrijving opdracht
De Microsoft Active Directory specialist implementeert het geactualiseerde security model binnen de Active Directory en neemt hierbij ook de nieuwe mogelijkheden van het Microsoft Azure platform mee. Uiteraard zorgt de kandidaat ervoor dat de Microsoft Active Directory op een beheersbare manier wordt ingericht en schoningstrajecten worden opgestart voor alle ACL’s. Waarbij ook veel aandacht dient te worden besteed aan kennisoverdracht en -borging van het security model naar de diverse beheerders.
De kandidaat implementeert het geactualiseerde security model binnen de Active Directory (inclusief schoningstrajecten voor alle ACL’s). En zorgt dat de benodigde kennis overgedragen en geborgd wordt bij diverse KVK beheerders.
Wat vragen wij?
Een ervaren AD-specialist welke mee denkt met en inricht van de KVK AD, waarbij "Security first" de hoeksteen van het handelen is. Een pragmatische engineer, welke zowel de theoretische overview heeft alsmede zelf de meters kan maken op de werkvloer.
Start publicatie tender: 22-04-2022
Sluiting inschrijving tender: 03-05-2022
Cv beoordeling: 03-05-2022
Gesprekken: tussen 04-05-2022 en 06-05-2022
Gunningsbesluit: 06-05-2022
Voorlopige gunning: 06-05-2022
Startdatum: 16-05-2022
Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) is in 1993 verzelfstandigd als Zelfstandig Bestuursorgaan (ZBO) van het ministerie van Infrastructuur en Milieu. De wettelijke taken van LVNL zijn vastgelegd in de wet Luchtvaart. De kerntaak bestaat uit het veilig, efficiënt en binnen de milieukaders afhandelen van het civiele luchtverkeer in het Nederlandse luchtruim. LVNL verzorgt de algemene verkeersleiding (area control), naderingsverkeersleiding (approach control) en de plaatselijke, torenverkeersleiding (aerodrome control). LVNL verzorgt actieve luchtverkeersdiensten op de luchthavens Maastricht-Aachen airport, Rotterdam-The Hague airport, Groningen-Eelde airport en Amsterdam Airport Schiphol. Het hoofdkantoor van LVNL, waar circa 800 FTE werkzaam zijn, bevindt zich op Schiphol. Het managementteam stuurt samen met het bestuur de dagelijkse bedrijfsvoering aan. LVNL beschikt over een eigen raad van toezicht die toeziet op de werkzaamheden van het bestuur en het bestuur met raad terzijde staat. De taken van het bestuur en de raad van toezicht zijn omschreven in de wet Luchtvaart. Op de site www.lvnl.nl kunt u alle relevante informatie over LVNL lezen en downloaden.
Beste Danny, Nogmaals gefeliciteerd met de opdracht voor jouw professional Michael Von Harras als Senior IT Recruiter bij Rabobank. We zijn blij met ons gezamenlijke succes! Het doel is uiteraard dat Michael zo snel mogelijk start met de opdracht. Hiervoor dienen we met jou een aantal formaliteiten in orde te maken. Onze afdeling contracts neemt hiervoor binnen 24 uur contact met je op. De contractuele voorwaarden behorende bij deze inzet staan in de reeds ondertekende mantelovereenkomst en de opdrachtgever specifieke voorwaarden van Rabobank. Beide overeenkomsten vind je onder de kop Bedrijfsprofiel, tabblad Voorwaarden & Condities. Hier vind je tevens alle informatie over de facturatieprocedure van Rabobank. Zodra we vanuit Rabobank de overeenkomst betreffende de opdracht van Michael ontvangen hebben, en het dossier volledig is, maken we op basis daarvan de opdrachtovereenkomst op. Deze zetten we digitaal ter ondertekening klaar in Select. Hier word je via de mail van op de hoogte gebracht. In de opdrachtovereenkomst worden eventuele afwijkende afspraken van de mantelovereenkomst en de opdrachtgever specifieke voorwaarden direct opgenomen. Vragen?
|